12/07/2014

Jakiś czas temu, wróciłam do postcrossingu.  Na początku października, korzystając ze strony napiszkartke.pl wysłałam pierwszą turę pocztówek. Wszystko poszło szybko i sprawnie. Jedyną rzeczą jakiej się obawiałam była reakcja, moich adresatów na fakt, że kartki wysyłane są z Niemiec a nie z Polski ale jak do tej pory nikomu nie sprawiło to problemu. To całkiem dobra opcja jeśli chce się kontynuować to hobby a jednocześnie nie popaść w ruinę finansową^^ Bo jak na razie cennik PP nie jest korzystny dla postcroser z Polski.
Idąc za cisem, na początku listopada wysłałam kolejną turę pocztówek. Także i tym razem obyło się bez jakiejkolwiek negatywnej sytuacji. W zamian za to, otrzymałam masę pięknych pocztówek i miłych wiadomości ale o tym w następnym wpisie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz